Monday 12 December 2011

Kisah bermula di sini

The story begins here...kata org putih...blog ni pasal apa?

Blog ini adalah blog yg aku tulis khas utk igt balik kenangan aku (siti) and cik abg ( apau)...tentang perkenalan dan cinta kami...

Kenapa boleh ade idea nak buat blog ni?

Aku pikir2 balik...since ayah aku dah pergi...aku tengok...semua org mencari2 memori yang mereka pernah kongsi dgn ayah aku...aku terpikir lagi...kalau lah di takdirkan salah seorang dari kami ni pergi dulu...( sambil humming lagu '' andai kau pergi dulu sebelum ku..by allycat) at least..ada benda nak igt balikkan...sambil2 cium baju tu...baca blog ni...tangkap syahdu...

Yg pergi tetap pergi...yang tinggal hanya memori....

Pahit or manis...itu memang adat lah kan...kite ni manusia...

Berharap sgt peratus manisnye tu biar bergande2 lebihnye dari yg pahit...tetapi..kalau ade yg pahit itu...jgn di buang...kadang2 yg pahit itu lah bunga2 kepada pohon cinta yg semakin hari semakin tua ini.....

Up to date...kami ni dah kenal 14 tahun dan kami sudah berkahwin 7 thn...maknanya...cerita cinta kami adalah 7 tahun sebelum kahwin...dan most of the entry will be the one yg belum kahwin tu...

Maaf jike ade yg tak suka apa yg aku nak tulis ni...ialah...bab2 cinta kan...utk yg tak tahu...ini zaman aku masih mentah dan sgt jahil weh....dont worry...mana ade benda2 lucah...haram tu...but ayat2 cintun2 tu, surat2 cintun...yg mungkin meloyakan tekak....pasti ade punya...jadi...harap maklum...

Peace no war!..

Kami bermula di sini...

CINTA SITI DAN APAU ;-)

No comments:

Post a Comment